Процедура за жалби
ПРОЦЕДУРА ЗА ПРИЕМАНЕ И РАЗГЛЕЖДАНЕ НА ЖАЛБИ НА ПОЛЗВАТЕЛИ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ УСЛУГИ И КЛИЕНТИ НА „ЕС ЕФ ЕЙ БРОКЕР“ ЕООД
I. Предназначение на процедурата
1. Настоящата процедура регламентира реда за приемане, регистриране, разглеждане и отговор по постъпващи в „Ес Еф Ей Брокер“ ЕООД жалби от ползватели на застрахователни услуги, клиенти на „Ес Еф Ей Брокер“ ЕООД.
II. Задължения и роли
Всеки служител на „Ес Еф Ей Брокер“ ЕООД е отговорен за начина, по който приема, регистрира и уведомява отговорното лице при постъпила жалба от ползватели на застрахователни услуги, клиенти на „Ес Еф Ей Брокер“ ЕООД.
III. Начин на подаване на жалби
- Писмените жалби се описват в свободен текст и се подават в офис на „Ес Еф Ей Брокер“ ЕООД, по пощата на адрес: гр.София, бул. „Ботевградско шосе“ № 459 или по електронна поща на адрес: office@sfabroker.bg
- Всеки служител на „Ес Еф Ей Брокер“ ЕООД, който получи жалба от ползвател на застрахователни услуги незабавно уведомява отговорното лице Мартин Расийски – служител на „Ес Еф Ей Брокер“ ЕООД.
- След уведомяването за постъпила жалба отговорното лице я вписва в регистъра на жалби.
- Отговорното лице има задължението да поддържа регистъра актуален и да вписва всяка жалба, депозирана от ползвател на застрахователна услуга и клиент на „Ес ЕФ Ей Брокер“ ЕООД
IV. Отговор и срокове
- В срок до 30-дни от постъпването на жалба отговорното лице изготвя и изпраща писмен отговор, който предварително е съгласувал с управителите на „Ес Еф Ей Брокер“ ЕООД.
- Ако „Ес Еф Ей Брокер“ ЕООД откаже да уважи постъпила жалба в посочените срокове, то в отговора си излага на ясен и разбираем език причините, поради които не е предприел действие или е отказал.